35 haftalık hamileyim çarşamba doktora gittim ve doktor herşeyin temiz güzel olduğunu söyledi fakat kilo alımı düşük dedi Perşembe bidaha göreyim dedi haftaya Perşembe randevu aldım ama içim içimi yiyor ne olabilir sizce ne yapmam gerekiyor 2aydır gitmiyordum hapları da düzenli kullanmadım sanırım bu yüzden bilgisi olanlar yazabilir mi kilo aldırma için ne yapmalıyım