Aslanbuse23
Ben de sizinle aynı problemleri yaşıyorum göğüs uclarim yok philips avent en küçük boy olanı aldım ancak onunla emiyor önüm içine göğüs ucunu vakumla çekiyor emerken göğüs uclarim biraz belirginleşiyor emme gittikten sonra 10dk içinde göğüs uclarim eski haline dönüyor.lansinoh göğüs ucu da aldım onda zorlandı.göğüs uclariyla bebek ancak tutuyor ama ben bebeği mi tutacağım göğüs ucunu mu tutacağım şaşırıyorum 40indan sonra dışarıya çıktığımda zorluk olacak,bebeğim bugün bir haftalık oldu yaklaşık 30ml emiyor ama göğüslerim çok sis ve ağrıyor zonkluyor her emme saati geldiğinde acı çekerek emziriyorum kapaklarla, beze gibi sert sert alanlar oluştu göğsümde bugün doktora gideceğim,annem kayınvalidem normal diyorlar ama bence normal değil bu durum,bebek 30ml emiyor ama pompayla boşaltıyorum göğsüm rahatlasın diye daha çok süt çıkıyor göğsümün bosaldigini da anlayamıyorum bor saat sonra tekrar zonklamaya başlıyor bir haftadır tek yaptığım sürekli süt sağmak emzirmek bütün bunlar normal mi?normal emme düzenine ne zaman geçiyor bebekler göğüs ağrıları ne zaman geçiyor?arkadaslarim bebeklerini çok rahat emziriyor benim için kabusa döndü resmen