17 ayligiz biraz biraz azaldi. Attigi zaman asla gulmuyoruz kizmiyoruz da yanlis oldugunu anlatiyoruz. Tekrar edince de dikkatini dagitmak için ortamini değiştiriyorum vs. Ama baya azaldi. Bize parktaki cocuklara felan tokat atmaya baslamisti ve bu bizi cok uzuyordu. Elhamdulillah suan cok azaldi. Sinirlenince yapiyor artik 😬 yaptigi seyler bazen komik geliyor ama gülersek oyun zannediyormus ve devam ediyormus. Bizim balkondan her seyi atma huyuda vardi . Simdide var ama ilk anlara gore baya azaldi. Tahminim iyice anlayana kadar devam edecek . Ama 17. Ay cok guzelmis ya kendini baya ifade eder oldu komutlari daha guzel anliyor vs. Saka ve taklit olayi super 😬