Merhaba güzel anneler,
180 günlük olunca üç gün kuralıyla tadımlara başladık ama tam bir hayal kırıklığı. Önce yoğurt verdik, istemedi tükürdü. Sonra kabakta aynı şey yaşandı. Şimdi de havucu yemiyor. Her şeyi reddediyor, ağzına girdiği an tükürüyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Önerilerinizi bekliyorum. Philips avent vasabi buharda pişirici aldım. Buharda pişirip çatalla ezdim yemedi, blendrdan geçirdim yemedi, parmak şeklinde doğrayıp eline verdim yemedi. Yani bir çay kaşığı kadar bile yemiyor.