Rozalinda Ya ben götüreceğim 17 aylık şuan. Ama dr görünce bile hemen ağlamaya başlıyor. Dr göze bakamaz diye tedirginim. Götüren var mı acaba nasıl muayne ediyor.
Songena19 Rozalinda 4aylikken ve 1yasinda kontrole götürmüştüm bir yaşındaki kontrolü tam bir faciaydi 😭😭çok ağlamıştı doktor detaylı muayne etmek istemişti ama bizimki hiç durmamışti maalesef
Rozalinda Yeni doğan zamanında göz muaynesi olmustu en son ama ozaman dr yüzeysel bi şikayetiniz var mı demiş geçmişti