Kızlar merhaba. 21 aylık oğlum var. Bilinçli olarak hiçbir kelime söylemiyor. Anne, baba, dede, gel vs. Sadece kendi kendine dededede diye tekrarlıyor o da binde bir. Bu durumda olan var mı? Normal mi? Ya da ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻 (sürekli şarkı söylüyorum, masal okuyorum ve parmaklarını sayıyorum)