Kızlar Günaydın bebeğim 2 ay 2 günlük dün gece rahatsızlandım ve acile gidip iğne vurdurdum doktor 10 saat emzirme dedi biberonla evde sağılmış sütümü ve mama veririm diye düşünmüştüm ama bebeğim biberonla içmeyi asla kabul etmedi açlıktan ağladı ama asla biberonla içmedi emzik kullanmayı da reddediyor bu durum ilerleyen süreçte benim işimi daha da zorlaştırır mı ek gıda döneminde biberona ihtiyaç duyuluyor mu yada biberon reddi ile nasıl baş ettiniz ?