Cagan-Atam Tuanaa07 Babıldama dönemi annesi sesini keşfediyor☺️ Dur daha nasıl şişecek kafalar. Sesini keşfettikçe hatta daha da fazla ses çıkarıyorlar çok normal korkma🥰
Kuzeymommms Tuanaa07 o kadar çok bağırıyor ki geçen komşu geldi birşey mi oldu sen yanında yoksun sandık diyor 😂😂😂
hilalhanim Tuanaa07 evet normal 😂 5.aydayım kaşlarımı çatıp söyleniyorum o da sinirli sinirli bana sesler çıkarıyor.