Pnarr_ efelettin benim de göz kapağım düşük sağ gözüm diğerine göre daha düşük hatta görsel olarak çok rahatsız olmaya başladım olanlar varsa bende bekleyeyim 🌸
efelettin Pnarr_ ben bugün göz doktorundan randevu aldım gidicem bakalım ne diyecek ama yaptıranlarında merak ediyorum tecrübelerini 😍
Pnarr_ efelettin ne güzel darısı bana ne diyecek yazın yine ben ikisi farklı olduğu için de korkuyorum aslında ameliyat olursam ikisinin de aynı boyutta olması lazım
efelettin Pnarr_ onu ameliyat sırasında hallederler diye düşünüyorum çünkü benimde sağ gözüm soldan daha düşük