Beş ay beş günlük oğlumun sol kolunu kullanırken ritmik olarak aşağı yukarı kaldırırak bi nesneyi almak için robot gibi denk getirmeye calıstığını farkettim nasıl anlatsam bilmiyorum aşağı yukarı kaldırıp titretir gibi yaparak kullanıyo nesneleri tutup yakalıyo böyle bişi normal midir elini sallayıp bacağına vurup duruyo kollarını ne zaman rahat kullanmaya başlar bebek