7 ay 20 günlük kız bebeğim var. Bu zamana kadar uyku problemi yaşamıyorduk. Dişleri çıkmadı. 2 haftadır geceleri saat geçmeden çığrarak uyanıyor. Neden böyle yapıyor anlamadım dişlerinde gelen giden yok hiç .sesi kısıldı ağlamaktan. Atak mı yoksa ney gerçekten çok üzülüyorum böyle olan varsa yazabilir mi