4 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. Öncelerinde üzerine yatınca falan ara ara uyuşma oluyordu tabiki ama şuan hergün oluyor kızlar geceleri yatınca. Gündüz geciyor. Gece bazen uyandığımda farkediyorum yaklaşık 1 haftadır. Avuç içi ve parmaklarımda uyuşma güç kaybı çok hafif ağrı şeklinfe. Nete bakınca karpal tünel sendromu diyor. Yaşayanınız oldu mu ? Birkisel bir çözümü var mı acaba