Ben şahsen 1. Derecede yakınlar dışında uzak akrabalara bile vermek istemem özellikle erkeklere kimseye güven yok şu devirde ..büyüdüğünde de soğuk ve mesafeli olabilir insanlara karşı hiç problem değil yakın davranıp suistimal edilmesindense bu kültürde yetişsin istiyorum