Raa 4 aylık olana kadar her gün bin tane şey yiyodum süt yapıyo diye vitaminler damlalar kullanıyodum yine de azalıyo diye düşünüp yetiyo mu yetmiyo mu doyuyo mu diye kafayı yiyodum. Sonra saldım doymazsa mama veririm dünyanın sonu değil ya dedim. 6 aylık olacak sadece düşünmeden emziriyorum ve yetiyo çok şükür. Ne damla ne vitamin kullanıyorum hatta alerji sebebiyle diyetteyim hiç bişey yiyemiyorum ama stres yapmayınca süt de yetiyormuş onu anladım. 😬