10 gün oldu spinal sezeryan oldum. Hani normalde çişimiz gelir geldiğini hissederiz sıkışırız vs.
Ben çişimin geldiğini anlamıyorum. Kendi kendime diyorum aa bayadır tuvalete gitmedim bi gidiyim dyorum. Gidince öyle bi çiş yapıyorum ki ama gitmek aklıma gelmese o çişi hissetmiyorum sabahtan akşama kadar dursam dururum yani. Bunu yaşayan var mı