Merhabalar arkadaşlar artık uyku tulumu giymeye başladık 2,5 tog uyku tulumu oda sıcaklığı gece 20 19 da oluyor içinde sadecw zıbın var karttıda öyle yazıyordu üşürmü bu şekilde birde ayakları açık bilekten sıkmayan çorap giydiriyorum ama üşümesin diye dün gece çıkarmış kendi ayağını oynata oynara sizler nasıl yapıyorsunuz acaba birde ince müslin yda penye kundak örtsem mi üşür mü acaba
Bu arada lcwnin uyku tulumu