Fatma23 ben 1.5 aylıktan beri oyun halısına koydum şuan hiç istemiyor. Sesli bir oyuncagi var tuşlara basıyor eğleniyor. Kitap okuyorum, aynaları çok seviyor, çıngırak, hisirtili kitap, bazen de telefondan müzik açıyorum. Zaten çoğunlukla gazlı ağlama krizlerinden vakit kalırsa bunlarla egleniyoruz 😂😂