Adfff Arkadaşlar şok a bebek ürünleri gelicekti ama daha gelmedi sevkiyat bugünmus fakat saat kaçta oluyor bu sevkiyat
Minnakelifim Adfff bizim buraya geldi bebek ürünleri ama sadece oyuncaklar gelmiş sinir oldum. 2 li zıbin 10 tl idi ondan alicaktim bikac daha alacağım vardi ama gelmemis hic
Adfff Zlm aslında gelecek ürünleri Çarşamba olarak gösteriyordu internette ama sorduğumda çalışanlara cuma günü sevkiyat var o zaman gelebilir daha gelmedi dediler