Herkese Merhaba Arkadaşlarım🥰 10 gündür kuru fırçalama yapıyorum bacaklarıma hani şu doğal at kılı fırça var ya ondan 2 sene önce evladm doğmadan aldım bir arkadaş tavsiyesi ile neyse bebeğim kolik gaz aşırı zorlu zamanlar yaşamamdan vs bir türlü başlayamamıştım daha 10 gün önce artık iyice kafama takmam ile birlikte başlıyorum kararlıyım bırakmayacağım ben bunu halledicem diyerek koyuldum fırçalama yoluna 😀 ve aşırı inandım buna iç bacaklarım özellikle doğumdan sonra sanırım kilo alıp vermektende dahada çoğalmıştı tabiki önceside vardı aşırı hassas ve gevşek bir cildim var yani nasıl anlatayım bilemedim anladınız bence :) tabiki bu bizde genetik ailede annem olsun teyzem olsun kuzenlerim olsun hepimizin bu şekilde genelde ayrıca bir kan dolaşımı bozukluğu olduğunu da biliyorum araştırmalarımdan ne kadar doğruysa çok beslenmeme dikkat etmem açıkçası ama bu da bir faktör olduğunu biliyorum su çok içemem midem hemen bulanır varsa benjm gibi bilen bilir anca yaz kış soğuk olacak öyle onuda çoğalttım bu 10 gündür. Özel bir krem kullanmıyorum kremlere inanmıyorum nedense para tuzağı olduğunu düşünüyorum önceden masaj ile denemiştim bir kremle hiç sonuç almadım. Ve duş öncesi sonrası değil onada cok oğlumdan dikkat edemiyorum ama duş öncesi olsa daha iyi olduğunu biliyorum neysee şimdii efendimm kalkıyorumm yataktan hooop elimi yüzümü yıkıyorum alıyorum fırçamı elimee tıkk doğdu güneşim diyorum 😀🙃 yeminn ediyorum sizee 10 günde gözümle görününür bir şekilde sonuç aldım buna inanın iç bacaklarımın bir kaç bölgesinde özellikle çukur çukurdu özellikle gitmeye başladı alt bacak dizime kadar olam yani asırı batık vardı resmen pürüssüzleşti her sabah tüm ön arka yanlar popo ustüne ve bacak bitimlerine kadar hep aynı şekilde 30 ar defa yukarı doğru orta sertlikte fırçaladım bugün artık 40 a çıkardım sonucu görünce daha bi heveslendim normalde yarım saat yapmak gerekmiş dk tutmadım ben ama 15 dk felan sürüyor herhalde öncesi fotoğrafımı aldım eğer bir süre sonra dahada iyiye giderse mutlaka paylaşacağım varsa benim gibi paylaşmak belki birilerine faydam olur diye düşündüm. Ve kılcal damarları çoğalttğı felan söyleniyor bilmiyorum o durumu bende zaten o da var :) ama simdilik artma vs yok olursa yine paylaşırım cok bastırılmayacak kizaracak bacak biraz evet ama 2.3 dk da o kızarıklık geciyorsa sorun yok doğru sertlikte fırcalanıyor demektir :) ayy uzun oldu ama çok heyecanlandım ben yaa ne bileyim hepimiz kurtulalım inşAllah bomba gibi girelim bu yaza inancım sonsuzz 😀😋😜