Minedmn Merhaba doğum yapalı 4 gün oluyor bebeğim kuvezde iki gün emzirdim iki gün emzirttirmediler solunumunda sıkıntı varmış efor sarf ediyormus bide enfeksiyon tedavisine başladılar akşam iki defa emzirmeye çalıştım unutmuş emmeyi tekrar alışır mi
dolunaymomsss Minedmn çok geçmiş olsun bebeğiniz neden kuvezde alışır bir ay sonra alışanlar var anne kokusuna hayır diyebilirler mi😍
Whatornot Minedmn benim bebeğim emme refleksi olmadan doğdu. Şimdi cork cork biberon ve emzik emiyor. Öğrenir 🌻
Asldrk Minedmn Biz dün 1 aylık olduk bebeğim küvezde kaldı emmedi sagarakk doyururdum bide mama dün verdim yarım saat emdi doktor ara ara ver alışsın dedi şimdi yine vereceğim