Dün bütün gece uyumadım , 3 ayın geçmesini bekliyorum ,damlalar falan hiçbirise yaramıyor derlerdi de inanmazdım ,cidden yaramiyormus ,önce probiyotik+sab simplex ile başladık ,şimdi sab simplex. Yerine relaktaz verdi doktorumuz yok aynı ikinmalar devam