Hacer_48 bebek küçükse daha kolay alıyor. Biz 53 günlük iken başladık hemen içti sorun yaşadım. Daha büyük bebeklerin damak tadı oturduğu için almayabiliyor. Eğer sütün varsa eds yöntemi ile ver mamayı bırakmasın memeni de. İnternetten bakabilirsin eds yöntemine. Dışarıda biberon veriyorum sadece.