Bebeğim 8 buçuk aylık sürekli geceleri uyuyan bı çocuktu ikitane dişi birden çıkmaya başladı geceleri 10 dk bir ağlayarak kalkıyor gündüzleri hiç bir sıkıntı miz yok gayet oynuyor felan ateşide yok geceleri dişinden dolayimi böyle yapiyir acaba sabaha kadar ağlıyor 10 dk uyuyor sonra ağlamaya başlıyor sabah oldumu hiç bişey yok.diştenmi farklı biseydenmi anlam veremiyorum 4 gün dur böyle 6 gün felan oldu dişide gözükmesi başina gelen varsa yardımcı olabilirmi