Mucizeannnlk Bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçişte kabiz oldu ne verebilirim kakasını yapıyor ama karnı hâlâ sert zor yapiyo kakasını gece gündüz uykusu kalmadı bugün toplam 4 saat uyuduk bide aşıdan ateşli yoruldum artık dün yemek bile yiyemedim hiç durmadı
Deletedmom_112 Mucizeannnlk ek gıdalarının içerisine bir biktar tereyağı veya zeytinyağı koyarsan problemin önüne geçersin, ama şu anlık bağırsakları yumuşatması için kayısı pek bulunmadığından dolayı kayısı suyu ve yoğurt yedirebilirsin
nazlimom_ Mucizeannnlk bizimde aynı zeytinyağ içiriorum bide yediklerinin içine zeytinyağ damlatıorum
okuyor Mucizeannnlk kabak katıyorum ben yediklerine. Kabak tuvalete çıkarıyor bebeğimi. Zeytinyaği işe yaramadı bizde
gamzes-26 Kuru kayısı kaynatıp verebilirsiniz ek gıdaya alışasıya kadar her yedirdiğinize zeytinyağı damlatabilirsiniz bu sayede biz hic kabızlık yaşamadık
Mucizeannnlk gamzes-26 bugün kayısıyı denicem aslında kakasını yapıyor ama ve kakasida normal anne sütü aldığı için ama sıkınarak yspiyo bı kaç gündür