Leylazra AngelMotherr kızım 14 buçuk aylık kilosuda gayet iyi ama gece mamayı kessem beni kesebilir 😅
minaa10 AngelMotherr benim bebeğim 11 aylık ya dört kez içiyor gece nasıl bıraktıracak bilmiyorum cok mutsuzum bu konuda . Cok kalkıyor geceleri
momma AngelMotherr kilo olarak bilmiyorum ama gereken vitamini 6. aydan sonra mamadan alamıyor demişti doktorumuz. O yuzden ek gıdaya başlanıyor işte demişti. Haftaya yaşına girecek kızım ama hala mamaya uyanıyor ne zaman bırakırız hiiiç bilmiyorum 🥹🥹🥹
Mutluaile11 Gece vermiyorum ben akşam 7gibi yataginda içip uyuyor sabah 5de içip 2 3 saat uyuyor geri
AngelMotherr Leylazra kız hahahahahahah vallahi oğlum da beni keser galiba 9 da 12 de 3 te 5 te bazen 8 de 150 cl fazla içmiyor ama artık beni zorluyor gece kalkıp yapması kg falan iyi olsunlar da faydası da olsun inşallah Sizinki kaç kez uyanıyor acaba canım
Noname21 AngelMotherr basil oluyormuş peki o o da yaziyor mu sonuçta çocuğa boş bir sey vermiyorsun mama veriyorsun 1 yasa kadar yararlı olan şey 1 yaştan sonra me değişiyor mus da yararı olmuyormuş
Leylazra AngelMotherr Ben emzirmeyi iş sebebi ile 11 buçuk aylık iken kestim.Emzirme dönemim çok sancılıydı gece 10 15 kez kalkıyordu abartısız.Şimdi mamaya kalkıyor 2 kez falan 😅 yani benim kızda gece mamayı kesmek bilemiyorum imkansız 🤣
Mutluaile11 AngelMotherr evet canim sütü veriyorum yatagina yatırıp kendi icerken uyuya kalıyor odasında uyuyor
AngelMotherr minaa10 evet bizde 11 Ay 22 günlüğüz bizde 4 kez uyanıyoruz kg nasıl canım biz bu ay 300 grm almışız ya okwdr da içiyor anlamadim hafta 1 1 kg mama bitiyor bilmiyorum nasjl birakcak bence acikiyolar