AhsenAhsen Kızlar 3 tane dişim ağrıyor . Dolgu veya kanal tedavisi gerekebilir. Emzirirken bunları yaptıran var mı? Bebeği kaç gün emzirmeyeceğiz? Muayene, diş filmi , dişin uyuşması için yapılan iğne ve dolgu hepsine ayrı ayrı mı para verdiniz??
ilyestaa AhsenAhsen geçen ay yaptırdım hamile değilim ama emziriyorum . Hamileyken de yaptırmıştim. Tabiki iğne ücreti falan ayrı olmuyor . Ben ayriyetten muayane ücreti de ödemedim. 2 dolgu 2 kanala 3000 TL odedim . Kanal bin dolgu beşyüz tlydi.
AhsenAhsen Devlete gitsem kim bilir ne zamana gün verir? Devlet para alıyor mu dolgu ve kanal teravisi için kızlar, ??
MeryemA AhsenAhsen geçen ay yaptırmıştım bende dolgu ve kanal tedavisi hamileyken kırılan disim çürüme yapmış ve ağrımaya başlamıştı bende sizin gibi dayanamadim gittim emziriyorum bu arada 4 buçuk aylık bebeğim var önce kanal tedavisi yapıp ilaç koydu bu seni rahatlatır dedi 1 hafta sonrası için de dolguya çağırdı ağrı kesici ve antibiyotik yazdı ben işleme başlamadan önce emzirdigimi belirttim tabiki yaptığı iğnenin ilacın zararı olmadığını söyledi yazdığı ilaçların da özel bi klinikte yaptırdım o akşam dişim uyuşmadıgı icin bi 6 7 tane anestezi yedim emzirmeye de devam ettim röntgen de cektirdim bi problem olmadı 2 dış 1900 tl tuttu kanal tedavisi çok zor ama geçmiş olsunn ☹
AhsenAhsen MeryemA Çokk geçmiş olsun. Teşekkür ederim. Diş ağrısı da başka hicbir şeye benzemiyor ki erteledikçe daha kötü oluyor. 😞
Burcubatur Geçen hafta gittim bende 2 dolgu 1000 TL kanal tedavisi yapıldı bir tanesine de 1200 dediler 2200 ödedim 3 dişe