Kızlar bebeğim tek uyku yapıyor. Sabah 8 9 da uyanıyor. Öğlen uyuyor bi 3 saat falan bazen 2.5 ta oluyor. Sonra 10 da uykusu geliyor. Ama sabah 5 te mamaya kalkıyor ve geri uyumuyor. Yani ayakta sallıyorum gözleri kapalı ama direniyor benimde normal olarak ayaklarım ağrıyor ve oyun oynuyoruz . Yani gece uykusunu 6 saat falan yapıyor az değil mi? Mamadan sonra uyusa iyi olacak ama uyumuyor 💆🏻♀️ Mesela bugün 5 te kalktı mama içti oynadık 7 gibi uyuyacak .