Bayanlar bebeğim 37günlük. Bir kaç gündür farkettim ki sanki nefesini tutuyor sonra 3 4 kere hızlı nefes alıyor sonra tekrar duruyor sonra tekrar 3 4 hızlı nefes. Anlatabildim mi bilmiyorum ama nefes alıyor duruyor alıyor duruyor gibi. Emerken düzgün alıyor sürekli ama mesela göğsümde uykulu gazını çıkartırken farkettim bu durumu korkuyorum neden böyledir kontrolu beklemeden doktora gitmeli miyim yaşayan var mı?