Merhaba, oğlum 2 ay 3 günlük, akşam 9 gibi gece uykusuna yatar, 2:30/3:00 gibi sonra da 5:00 gibi uyanır. Her uyanışında bezi dolu çiş olurdu. 2 gecedir gece bezi dolu değil. Sütümde sıkıntı yok şükür. Kilo alımı da iyi 🧿 gün içinde 6-7 kez bez değişimi yapıyoruz. Ama gece olmaması kafamı karıştırdo. Tecrübeli annelerden bilgi isriyorum mormal mi?