Kkzmm merhana bildiğim kadarı ile 6 saat fazla, kan şekeri düşebilir deniyor. Osman gönülal 1 aydan sonra 4-5 saate müsade edebilirsiniz diyor yanlış hatırlamıyorsam. Gününüze göre en fazla 4 saat iyi gibi. Kızım 32 günlük ben 4 saate alarm kuruyorum gerçi sağolsun o daha erken uyandırıyor ama 😅