egevetugce Bugun doktora gittik ama ilgisiz bi doktor vardı söylememe rağmen kan gördğn mü çok yaptı mı getir dedi zaten çok yapıyo dedim kan var mı dedi yok dedim her emdiğinde bebeğim kaka yapıyor bu normal mi sarı cıvıkımsı bugun 35 günlük olduk
[silindi] egevetugce daha küçük çok kaka yapması normal sümüğümsü bir kıvamı varsa kan varsa sıkıntı olur. Zamanla azalacak. Anne sütü alan bebeğin çok kaka yapması normal.
SerapSalih egevetugce sizi emiyorsa normal benim oğlumda öyleydi doktor seni emdiği için normal dedi. Kakasında mukus ve kan görürseniz doktorunuza bildirin alerjisi olabilir diye doktor size sormuştur.
Bebegim1234 egevetugce emerken mi yapiyo ?sanırım bunu sormusunuz 😊benim oğlumda öyle 48 günlük Dr. Sindirimi güzel calisiyo bunu gösterir dedi bize ...sizde de öyle sanırım.
2503 egevetugce hiç takma kafaya gayet normal 5 aylık hala emerken yapıyor)=) sarı olur hafif turuncu olur normal