Ben de uzun uyuduğunda uyanmasını beklemeden besliyordum ama doktorum buna gerek olmadığını, uykuya ihtiyacı olduğunu, gündüz onu telafi edeceğini söyledi. Şimdi ellemiyorum kendi uyanırsa veriyorum yoksa vermiyorum. Şu an 4 ay 20 günlük ve bunu 4. ay kontrolünden beri yapıyorum.