Deletedmom_62 bebeğim dün tam 7 haftalık oldu dün gündüz gece ve bugün aşırı huysuz devamlı ağlıyor. ben 8 hafta dolunca başlar saniyodum sizce bu atak mıdır
Mlkbrky Deletedmom_62 bende 1 ay22 günlük bi kaç gündür tuhaf 🥺 gaz sıkıntısı başladı emmesi tuhaflaştı geceleri sıkıntımız yok ama gündüz uykular çok az atak haftasımı oluyor böyle ü
Zehra_yavz Deletedmom_62 bizimkinde başladı kafayı yicem artık sekizinci haftada yiz çok huzursuzlasti emzigi bırakmıyor bıraksada agliyo
Deletedmom_62 Mlkbrky Zehra_yavz bu gece hic uyumadim 6.30 da yattım bütün gece ağladı ve sallattirdi kendini gaz krizi tuttu
Mlkbrky Deletedmom_62 gaz için ne veriyorsunuz yada siz bilet kullanıyor musunuz ben rezene kimyon çayı içiyorum ve dünden beri de bi çay kaşığı kimyon çayı veriyorum gazları rahat çıkarıyor ama huzursuzlukda ara ara oluyor tabi ki
Deletedmom_62 Mlkbrky benim anlamdigim gazını alttan üstten cikariyor ama yine de gaz sancısı var. sap simplex veriyorum
Deletedmom_62 Mlkbrky mama içiyor meme reddi var doğdugundan beri. mamayı değiştireyim dedim 1 kutu denedim aynı baktım mamadan değil. gaz sancısı varken asla mama istemiyor
Mlkbrky Deletedmom_62 napalım bunu herkes yaşıyor 4. Aya kadar diyorlar ondan sonra da diş başlıyormuş :)