Bizde 49 günlüğüz ve bu mamayı kullanıyoruz gaz yapıyor mu bir şey diyemem bebim bebeğim zaten gazlı fakat her gün 3-4 kaka yapan bebeğim 2 günde 1 kaka yapmaya başladı fakar kakası hala cıvık. O da mamanın uzun süre bağırsakta kalması sebebiyle kaka süremiz uzamış, her bebekte farklı etkiye sahip