Fatmablmt-33 hiçbir şey yapmadım desem linçlenir miyim aacaba 🤣 doğum günü kutlamalarına asla karşı değlim ama ben 2 3 4 5 herhangi bir yaşında da büyük bir organizasyon yapmayı düşünmüyorum. Bir zaman sonra daha büyük beklenti içine girdiklerini ve yapılanlarla da yetinmediklerini gördüm. Tatlı şeker vb şeyleri vermediğim için pasta yapmadım. Tuval aldım, boya yaptı istediği gibi boyadı onu da odasına astım. 2 yaşında da pastasını kendisine yaptıracağım. 18 aylık şimdi, mikser kullanmaya hamur açmaya bayılıyor dilediği gibi süslediği pastası olsun. Seneye 3 yaş için bakarız bir şeyler artık 🤣