Elif2302 Bebeklerim erken doğdu 32.haftada ve kuvözdeler 11 gündür.süt sağıyorum götürüyorum.bir göğsümden 30 ml çıkıyorsa diğerinden 70 ml çıkıyor.bu normal mi? Sütüm geri gidecek diye korkuyorum
Suzitosuzi Elif2302 sağdığınız sürece süt gitmez Ve emzirdiğimiz sürece eğer kan değerlerinizde bir sıkıntı yoksa. Bol sıvı tüketin iyi beslenin sağlıkla büyütün
Suzitosuzi Elif2302 laktamil mama var emziren anneler için onu kesinlikle tavsiye ederim hem sütüm artmıştı hem yağlanmıştı ☺️ Kolay gelsin
hayta 2 oğlum var ilkindede öyleydi hala öyle. Ama size tavsiyem internette sağan anneler için göğüs masajı var süt arttırıcı onu uygulayın ben emziriyorum ama sutum azaldığı bir dönem yaptım iyi geldi