Bebeğimle 45 günlük iken aktarmalı yolculuk yaptık cok şükür birsey olmadı kulak sorun olur diye duyduk nasıl emziricem uçakta düşünürken emzik verirsin dediler emzigi doğru düzgünde vermedim sanki zaten uçakta o sesten aynı araba da gibi sürekli uyudu son da biraz mızmızlandı zaten az kalmıştı belki sizin aktarma değildir daha rahat olur rahatça gittim cok şükür