pazartesisendromu merhaba, şimdi kızımın burnu tıkalı evde soğuk buhat makinesi var ancak yaşadığım yer nemli.Yinede tıkanıklığı gidermesi için taksam okaliptüs yağı d adamlatıcam çalıştırsam sıkıntı olur mu ,sizce ?
Nur1212 pazartesisendromu benim yaşadığım yerde nemli ama ben burnu çok tıkalıysa eğer sabaha kadar açık bırakıyordum O yağı hiç kullanmadım genelde birşey kullanmadan çalıştırdım hep sadece bir kaç seferdir nane yağı kullanıyorum
pazartesisendromu Nur1212 çok teşekkür ederim açayım o zaman bende geniz eti bademcik var kızımda şuan nasıl horluyor anlatamam
Nur1212 pazartesisendromu benim bebeğiminde burun kanalları çok dar erken doğum kaynaklı her ay böyle şeyler yaşıyoruz malesef birde cold mix var ben onuda kullanıyorum normalde yakaya falan damlatılıyor ama tene değince yakıyor biraz o yüzden bir pamuğa ya da mendile damlatıp yanına koyuyordum
Nur1212 pazartesisendromu birde eğer çok sık oluyorsa nebulizatörde kullanıyorum oda çok rahatlatıyor içine sadece serum fizyolojik koyup
pazartesisendromu Nur1212 onu bugün inceledim küçük şarjlı bir tane almayı düşünüyorum.Biraz daha rahatladı gibi.Soğuk buhar makinesi,okaliptüs yağı ,tuz lambası.Gün içerisinde çekmiştim bir de karışım damlası var onu damlatmıştım.Daha yeni iyileşmişti 10 gün sürmüştü gene yakalandık
Nur1212 pazartesisendromu bu havalar tam hastalık havaları malesef benim bebeğimde tam iyileşmeden yine aynı oluyor