Bebeğim 53 günlük bundan 2 hafta önce sağlık ocağına gittiğimizde 4 kilo 100 gramdı bugün doktor kontrolüne gittik 4 kilo 200 gram olmus sadece 100 gram almış sadece anne sütü içiyor sormak istediğim şu sağıp biberonla veriyordum önceleri kilo alımı iyiydi emzirmeye alıştırdım bu 2 hafta içinde o yüzden kilo almamış doktor aç kalıyor günde iki kere mama takviyesi yap dedi ama sütüm varken mama takviyesi de yapmak istemiyorum emzirmekten de vazgecmek istemiyorum ne yapabilirim bu durumu yaşayan var mı ?