_Bianneikibebis ilk etapta alışverişini yapıyorsun gümrük vergisi hariç toplam tutarının ödemesini yapıyorsun. Sonra sana next mail atıyor bu sipariş sana mı ait siparişi ve ödediğin tutarın %30u kadar gümrük vergisini ödemeyi kabul ediyor musun diye. Eğer kabul ediyorsan 7 gün içinde TC kimlik numaranı da yazarak İngilizce olarak kabul ettiğini yazıp maili cevaplıyorsun. Sonrasında sana sipariş takibi yapabilmen için bir mail geliyor, kargo takibi gibi ürünlerinin durumunu takip edebiliyorsun. Ürünler bir kaç gün içerisinde Türkiye’ye gümrüğe geliyor. Sana Murat ya da Oktay diye beyefendilerden mail geliyor “şu kadar gümrük verginiz vardır şu iban a açıklamasına sipariş takip numaranızı yazarak ödemeyi yapınız” gibisinden bi mail. Siz ödemeyi yapıp dekontu da mail olarak aynı kişiye gönderiyorsunuz ve sonrasında da onlar size kargonuzu gönderiyorlar. İşlem bu kadar. Bazen 10 gün sürüyor bazen 20 gün. Değişiyor.