Aselin_annesii Her bebeğe Demir damlası veriliyor mu? kaçıncı ayda başladınız ve hangi damlayı kullanıyorsunu?
papatya_1125 Aselin_annesii 4.aydan 1 yasa kadar kullanılır 1 yaşında doktor kan tahlili iyi çıkarsa biriktirirmis biz newvit kullanıyoruz icirmesi zor olsa da
Lavinyaa1 papatya_1125 bebeğim bir aylık aile hekimi Demir damlası verdi. Siz 4. Aydan itibaren diyorsunuz. Vermekte tereddüt ettim şuan