Asil3434 Bakan derya yanıl bugün Ekim ayı ödemeleri bu hafta hesaplar geçecek dedi yarın mı acaba yoksa haftaya mı?
Brutal-Betty Benim bildiğim kadarıyla her ayın ilk haftası geçiyor mesela Eylül parasını Ekim ilk haftası aldık Ekim parasını da Kasım İlk haftası yatacak
motherthea Brutal-Betty üçüncü ödeme oluxak diyor bu hafta acaba zamlı kısmını mı verecekler parça parça mı yatacak ben parayı çekince teslim edildi olurdu şuan hala devam ediyor yazıyor bekleyin görücez bakalım
Asil3434 OzlemDoganay önce geldiler sorular sordular içeriye girebilir miyiz dediler müsade ettik aramışlardı. Salon da soruları sorup gittiler sonra onaylandı