Kızlar bebeğim 3 aylıkken başladı şuan 1 yaşında hala devam ediyor agladiginda dudak çevresi mosmor oluyor ve nefesi gidiyor uzun bir süre de nefes almıyor. Biz bunun için kardiyoloji ye gittik buna katılım nöbeti deniyormuş kalbine baktı bize birşey söylemedi ama 6 ay sonra istedi. Ben raporunda kalbinde çok minik bir üfürüm olduğunu okudum. 1 ay sonra kontrole gideceğiz ama kızımız ağlarken morarması nefes kesilmesi hala devam ediyor. Sizde de bu durumda olan var mı şuan hala morarması kalbindeki üfürüm kapanmadigini mi gösterir?