cutebabymom Bugün bebeğimin dudak bağı kesildi üst dudağı şiş halde 3 - 4 gün içinde geçer dediler sizde böyle bir durum olmuş muydu bayağı şiş çünkü
Ksedakaya cutebabymom geçmiş olsun. O şişlik 10 gün falan sürüyor. Geçer merak etmeyin daha çok yeni.
Ksedakaya cutebabymom evet bizde de uzun sürmüştü hatta biara böyle kalacak galiba falan dedik ama zamanla oturuyor merak etmeyin.
cutebabymom Ksedakaya evet ben de acaba öyle mi kalacak diye düşündüm ilk gördüğümde 10 günden fazla sürmedi ama değil mi? Bir de sizinki kaç aylıktı olduğunda? Anestezi aldı mı?