Tosbikiim_0606 Kızlar bende pko var bugün doktora gittim ilaç yazacağını söyledi hem korurmus hem düzenli adet olurmusum baştan beri vardı ve ben çok sıkıldım ilaçlardan başka çaresi yok mu bu illetin ilaç kullanmayinca yine ayni
guzelbebegimmmm Tosbikiim_0606 bana da düzenleyici ilaç verdi ve hamile kalmak istiyordum. 1 buçuk ay sonra hamile kaldım. Şu an hala var mı bilmiyorum baktırmadım
YigitAlpS Tosbikiim_0606 ben kullandım gerçekten bir işe yamadi kullandığın sürece herşey iyi ama ilaca mahkum olmazsın ki. Çocuk meselesine gelince yok olmaz felan ama ilk aydan istedim Allah da izin verdi oldu çok şükür. Şuan yine düzensiz 45 50 gün sonra olurum ama bunun kesin bir tedavisi yok
CatBoy Tosbikiim_0606 Kalıtsal bir hastalık tedavisi yok. Sadece doğum kontrol hapıyla adet düzene sokuluyor. Kadın hastalıklarından korunmamız için düzenli adet görmemiz gerekiyor. Ben sürekli tarlusal kullanıyordum söktürücü olarak çocukta düşünmediğim için sürekli olarak tarlusal kullanamazsın zararı olur dedi ve hapa başlattı.
Deniz09 Tosbikiim_0606 instagramda drmfk takip edin isterseniz okadar cok hastasi var ki insallah sizde sifanizi bulursunuz
Tosbikiim_0606 guzelbebegimmmm bana korun diyede verdi ben 1 seneye kdr en geç 2nci çocuğumu istiyorum dedim ilacı keseriz ozaman dedi cumartesi kan vericem sonucunda yazacak ama pek ilaç kullanmak taraftarı degilim bakalim ne dicek
guzelbebegimmmm Tosbikiim_0606 ben de 1 ay düzenli kullandım. Çocuk istiyorum demiştim. İlaç bitince gel dedi. Gittim yumurtalıklarıma baktı. Daha sonra çok geçmedi kızıma hamileydim. İlacı bence kullanın. Hormonlarımızı bile düzene sokuyor
Svlykdr Tosbikiim_0606 Merhaba bende de aynı sorun vardı ameliyat olacak kadar büyümüştü sonra sağolsun ablamın tavsiyesi üzerine her sabah aç karnına kabukları ile birlikte bir ayva tüket dedi inan maşallah ameliyat günüm gelene kadar tertemiz olmuştum doktor bile şaşırdı yanına not almıştı kullan dua edersin bana 🥰
Svlykdr Ondan sonra çok şükür bir daha o sorunu yaşamadım ayva cilde parlaklık veriyor 22 gün boyunca her sabah aç karnına 1 ayva hiç üşenmeden yedim faydası mükemmel ötesi oldu 😂
Tosbikiim_0606 Svlykdr ya bende denicem canım inşallah banada faydası olur çok dua ederim sana hastalığın duzeldimi peki düzene girdimi
Svlykdr Tosbikiim_0606 evet maşallah düzene girdi canım hiç bir sorun kalmadı Rabbim şifayı nerde sakladığı bilinmez Sana da şifa olsun inşallah 🥰