Nerdeyse 1 senedir hiç hasta olmadım bebeğimde 9 aylık bu arada şuan basım agrıyor biraz göğsüm yanıyor bide hafif halsizlik var gece daha kötü olacak diye düşünüyorum halsiz düşerim kötü olurum diye bebeğimi düşünüyorum sabahtan akşama kadar bakımını ben yapıyorum herşeyiyle ilgileniyorum o yüzden korkuyorum hem ona geçecek diye acil ne yapabilirim ne geçirebilir varmı bilen acaba ?