Kızlar hayırlı geceler.. Eşimde gastrit reflü var. Yemek yedikten sonra çok rahatsız oluyor. Boğazına kadar mideden gelen bi yanma hissettiğini söylüyor bazen kusuyor. İstanbulda ikamet ediyoruz istanbulda bildiğiniz iyi bi dahiliye doktoru var mı??? Daha önce gitti birkaç doktora ama ilaçlar bir işe yaramadı çok üzülüyorum daha çok genç benim eşim ya bu kadar mide sorunu yaşaması bu yaşta beni çok üzüyor😔