1cicek3bocekx Kızlar bebeğim 1 yaş 3 günlük 2 gün önve 1 yaş alılarını olfuk ve geceleri uyumamaya sürekli ağlamaya başladı. Uyumama derken hiç uyumuyor ne yapmam lazım nolur yardım edin
Ygzmomm 1cicek3bocekx Doktoruna danış aşılardan dolayı olduğunu düşünüyorsan. Eğer doktorun aşılardan olmaz derse bi sıkıntısı var demektir kabız olabilir korkmuş olabilir
gokbey_061 1cicek3bocekx valla bizde 12 aylık 11 günlük olduk aşılardan mıdır başka bişryden midir bilmiyorum ama son 10 günüm yok ne gece ne gündüz hala diş çıkarmadık gün içinde gayet neşeli ama uykuya düşman suan bile hala sallıyorum siz düşünün 🥹
1cicek3bocekx Ygzmomm Hayır o kadar hiç birşeyi yok ki gayet neşeli, oyuncu illaki birşryi olsa uyandıktan sonra da huyduz olur diye düşünüyorum ama bilemedim
Ygzmomm 1cicek3bocekx Odada uyaran şeyler var mı mesela televizyon, ışık, sesli saat, horlayan eş gibi 😂😂
1cicek3bocekx Ygzmomm Daha henüz uyumadı yine her yer kapalı bakalım inşallah uyur, teşekkür ederim 🙏🏻