SGeceC Sorum başlıkta anneler oğlumda olabilir mi diye düşünüyorum huzursuzluğu ve anlam veremedigim bir şekilde ortaya çıkan kusma sorunu var o yüzden şüphelendim. Enfeksiyon ateş yapar biliyorum ama bebeklerde idrar yolu enfeksiyonunda her zaman ateş olmak zorunda mı çünkü hiç ateş olmadı bu ara böyle bir durum yaşayan varsa bilgi verirse çok sevinirim🙏
Tubasel5 SGeceC kızım yeni geçirdi idrar yolu enfeksiyonunu. 37.5 falandı ateşi. Huysuz idrarda koko vardı.
cemreninnannesii SGeceC kızım 15 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu oldu ama hiç ateş olmadı idrarımda koyuluk ve bacaklarını sıkarak ağlayarak çişini yapıyordu hemen doktoruna götürdük ilaç verdi bir günde geçmişti
SGeceC Seda2013 bende pek ihtimal vermedim ama işte bir anda başlayan kusma ortaya çıktı o yüzden şüphe ettim
SGeceC MelisaGoktugMommy bende ateş olmadığı için değildir herhalde diye düşündüm ama şimdi internette kusma görünce acaba dedim
SGeceC MelisaGoktugMommy 11 aylık hiç birşey yokken 2 haftadır kusma başladı reflü gibi bide sanki yediği ağzına geliyor gibi yada midesi bulanıyor gibi bilemedim yani bide aniden ağlama krizleri oluyor gece falan başkada birşey yok belki dedim midesini üşüttü yada çok yedirdim belki ama yok butun ihtimalleri eledim bu geldi aklıma bitek
SGeceC Tubasel5 bizimki hep 36.7 değişmiyor demekki çoğunlukla ateş oluyor değil benimki sanırım. Teşekkür ederim 🙏
SGeceC cemreninnannesii aaa öylemi o yüzden dedim işte hafifse belki ateş yapmiyordur diye çok teşekkür ederim götüreyim ben hemen
Elizkusannesi26 SGeceC Benim kızım yaklaşık 1.5 ay önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ve hiç ateşi olmadı çok ıstahsizdi ve sık sık olmasada kusması vardı
SGeceC Elizkusannesi26 teşekkür ediyorum 🙏 olabiliyormuş demekki ateşsizde hemen götüreyim ben doktora
Ballkizimm SGeceC Kesin olarak idrar diyemeyiz ki. Bir cok sey ates yapar mesela kanda ki mikrop, bogaz enfeksiyonu, idrarda ki mikrop, diş, kulak enfeksiyonu, aşılar uzar gider liste.. doktora goturmeden anlamaniz zor.
SGeceC Ballkizimm ateş olsa mutlaka götürürdüm zaten ben ateş olmadığı için danışmak istedim 😊 teşekkürler yorumunuz için
BebekC Oğlum 24 günlükken idrar yolu enfeksiyonu teşhisi kondu. Sarılığı geçmediği için götürmüştük orda yapılan testte çıkmıştı. Hatta doktor da şaşırdı hiç ateşi kusması filan yok diye. Yani ateş olmak zorunda değil oğlumda tek bariz belirti idarının kokusuydu onun dışında hiçbir şey yoktu.