Çocuk hekimine ulaşabileceğimiz bir cep no olması önemli. Biz 1,5 yaşındayız defalarca acil sormam gereken durumlar oldu hep de mesai dışı saatlerdi mecburen wp mesaj ile ulaştım. Hastaneden bağlanmak felan zor olur .
Muayenelerimiz 20 dk civarı sürüyor, önce biz biraz konuşuyoruz doktorumuzla o arada o bebeği gözlemliyor hareketlerini felan, sonra muayeneye geçiyoruz. En sonda da aşılar, ilaçlar ve gelecek randevumuz programlanıyor çıkıyoruz. Ama biz muayenehaneye gidiyoruz, ilk doğduğu aylarda medical parka gidiyorduk orada çok kısa sürüyordu ayaküstü gibi , soracakların varsa hızlıca sor oldu bitti gibi bir muamele vardı hoşuma gitmiyordu. Ama orada da doktorumuz cep no vermişti ve mesajlara çok hızlı dönüyordu